nujevlar

Alla inlägg under december 2012

Av Tjockis - 16 december 2012 03:55

Rent ut sagt!

I måndags tänkte jag "åh vad skönt det ska bli att vara ledig i tre dagar".
I tisdags ramlade min mormor och bröt höften, så mina två första lediga dagar spenderade jag på sjukhus.
Torsdagen fyllde jag år, var mysigt, fick min favorit parfym och två ljuslyktor och en brödkorg, min mormor opererades också och jag fick reda på att min dator jag köpt och suttit vid 2 gånger inte fungerar och jag måste köpa en ny om jag ska kunna ha en dator att sitta vid.
I fredags jobbade jag 14 timmar mellan 7-21 och överansträngde mitt redan onda knä, och efter det städade jag min mormors lägenhet. Kom i säng vid 00.
I lördags (idag) flyttade jag alla mina saker (har en snäll bror som hjälpte mig med det, tack!) till lägenheten. Det vill säga både säng och soffa. Så nu har jag inget att sova på hos min mamma. Jag fick också reda på att min mormor har cancer som eventuellt spridit sig till magen. (JUST VAD JAG BEHÖVER NU, MIN ÄLSKADE MORMOR!) och kunde över huvud taget inte sova. Och nu jobbar jag natt, slutar om 3 timmar. Imorgon skulle jag ha jobbat natt (trotts att jag helst av allt vill vara med min mormor och packa upp min lägenhet) men fick bort passet imorgon så jag kan iaf packa upp en del innan jag är ledig i två dagar då jag kommer vara på sjukhuset som är 10 mil bort för att vara med min mormor eftersom hon ska få klarare besked på måndag.

Att tillägga på detta är också att jag har köpt två julklappar och har 6 st kvar att köpa till och julafton är nästa måndag. Jag för lön på onsdag och jag jobbar onsdag och torsdag natt. Jag är ledig fredag och lördag. Hur mycket folk kommer det inte vara då? Och jag har massor att köpa till lägenheten! Jag har alltså egentligen bara lite glas och tallrikar, en säng och en soffa.

DETTA ÄR VERKLIGEN INTE MIN VECKA. FY FAN!

Presentation

Nu JÄVLAR! Jag har ledsnat på att vara tjock!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards