nujevlar

Alla inlägg under augusti 2013

Av Tjockis - 29 augusti 2013 09:09

Jag är fortfarande sjuk.. Vad är dethär! :( Vaknar täppt i nästan och hostar slem.. Är det någon som vet när man kan börja träna utan att det är farligt?

Av Tjockis - 22 augusti 2013 22:17

Ville egentligen bara säga det.. Nu ska jag sova, upp till skolan imorn :)

Av Tjockis - 22 augusti 2013 08:33

Idag känner jag mig lite bättre, mest hostig.. Så har jag tur är jag frisk tills jag ska på middag på lördag :)

Av Tjockis - 21 augusti 2013 10:32

Detta är inte nåååå kul! Jag som var super taggad att börja träna och så blir det såhär.. Fast jag har ju min hund hos mig nu så har iaf fått 1x0,5x0,5 timmars promenad både idag å igår.. Jag är skit klen så jag orkar inte hålla något tempo med jag har tagit mig ut iaf.. Nu tänker jag lägga mig och sova. Har självstudiedagar på onsdagar... Och igår fick vi i uppgift att skriva ett personligt brev så det kan jag göra sen..


So long!

Av Tjockis - 19 augusti 2013 22:06

Min vecka kunde ju börjat bättre.. Har käkat massvis med Alvedon idag och ska ta två nu innan jag ska sova också.. Jag som skulle köra igång med träningen nu.. Det gick åt helvete.. Nya tag när jag blivit frisk! :)

Av Tjockis - 18 augusti 2013 11:05

Börjar bli riktigt sjuk! Hade ont i halsen igår och idag har det satt sig långt upp i näsan/gommen.. Har ju mått bättre.. Knarkar läkerol, Fischermann friends och har kokat upp ingefära och vatten.. Men jag jobbar ju till 21 så kan dessvärre inte vila.. Men så fort jag blir frisk ska jag börja träna. Men det får iaf gå en dag frisk innan kan börjar med träningen :)

Av Tjockis - 17 augusti 2013 15:35

Har för den delen fuskat en del med och idag och imorn jobbar jag 7-21 så finns inte någon tid för träning idag eller imorn heller.. Men tänkte faktiskt ta och träna och eller simma på måndag! Jag skulle behöva tränings kläder och ett par skor samt en baddräkt eller en bikini.. Blir nog mer peppar att träna då.. :)

Av Tjockis - 13 augusti 2013 21:33

Åt 1dl cykling med sås, två kanelbullar, två hårdmackor med messmör, tre varma mackor med tre ost skivor, och en kalkon skiva, och en msk pyttipanna.. Drack 1 kopp kaffe och ett glas juice med..
Nu är jag hemma och sitter och tar en cigg i väntan på att min telefon ska ladda ur innan jag ska sova :)

Nattinatt!

Presentation

Nu JÄVLAR! Jag har ledsnat på att vara tjock!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards