nujevlar

Alla inlägg den 9 augusti 2013

Av Tjockis - 9 augusti 2013 19:19

Gick åt pipan idag, gick jätte bra fram tills min vännina frågade mig om jag ville käka på donken, och ja det är en svår last i mitt liv, så blev två cheeseburgare, en mellan cola, en klyftpotatis, två garlic dipper och en mcflurry med marabou...

Imorn blir det jobb 7-21 så ska lägga mig tidigt så jag orkar upp, blir en film och vänta på tvätten å efter det en dusch sen sängen!

Av Tjockis - 9 augusti 2013 09:46

Nu är det dax, jag har haft en jobbig tid och mycket har hänt det senaste halvåret så nu tänker jag start all over!

Drar väl lite som hänt, min mormor gick bort, jag har vägt 127 kg, jag har köpt en lägenhet, jobbat som en blådåre, fått reda på att jag har pcos, fått tid för gruppinformation för GSBP och också hittat en klinik jag hellre vill bli remmiterad till då dom fokucerar på att man ska lära sig äta. Jag tror inte GSBP är något för mig..

Men jag ska dit på mötet om två veckor så får vi se vad dom säger.


Jag har använt en app som heter Shapeup ett tag och min viktkurva har vart såhär:


2/10 -12 Vägde jag 120

13/4-13 Vägde jag 127 kg

Idag 9/8-13 väger jag 120.


Jag har också införskaffat mig ett gymokort och ska börja plugga till hösten så kommer få mer och bättre rutiner då, det kommer heller inte bli några sena jobb kvällar. Så det kommer bli lättare att få rutin och struktur på träningen än vad jag haft förut.


Idag har jag ätit en portion med havregrynsgröt, 2 st finncrisp med kavli viltost på.

Presentation

Nu JÄVLAR! Jag har ledsnat på att vara tjock!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards