nujevlar

Direktlänk till inlägg 9 augusti 2013

Kör bara kör!

Av Tjockis - 9 augusti 2013 09:46

Nu är det dax, jag har haft en jobbig tid och mycket har hänt det senaste halvåret så nu tänker jag start all over!

Drar väl lite som hänt, min mormor gick bort, jag har vägt 127 kg, jag har köpt en lägenhet, jobbat som en blådåre, fått reda på att jag har pcos, fått tid för gruppinformation för GSBP och också hittat en klinik jag hellre vill bli remmiterad till då dom fokucerar på att man ska lära sig äta. Jag tror inte GSBP är något för mig..

Men jag ska dit på mötet om två veckor så får vi se vad dom säger.


Jag har använt en app som heter Shapeup ett tag och min viktkurva har vart såhär:


2/10 -12 Vägde jag 120

13/4-13 Vägde jag 127 kg

Idag 9/8-13 väger jag 120.


Jag har också införskaffat mig ett gymokort och ska börja plugga till hösten så kommer få mer och bättre rutiner då, det kommer heller inte bli några sena jobb kvällar. Så det kommer bli lättare att få rutin och struktur på träningen än vad jag haft förut.


Idag har jag ätit en portion med havregrynsgröt, 2 st finncrisp med kavli viltost på.

 
 
Fröken Envis

Fröken Envis

9 augusti 2013 22:55

Låter bra att det troligtvis kommer bli mer struktur till hösten. Jag jobbar själv på konstiga/oregelbundna tider och saknar ibland att ha ett Svensson-jobb där man slutar 17:00 varje dag och vet att man har hela kvällen på sig att göra vad man vill. Om du undrar hur jag hittade hit förresten så är det för att jag kollade in de senast uppdaterade bloggarna under kategorin "hälsa" på Bloggplatsen och din blogg stack ut direkt eftersom namnet påminner så mkt om mitt bloggnamn! Så jag var ju helt enkelt tvungen att komma hit och kolla vad din blogg handlar om :-) Och det är samma som min blogg handlar om, d.v.s viktminskning :-)

http://nujaklarrr.bloggplatsen.se

Tjockis

9 augusti 2013 23:00

Ja, jag ser verkligen fram emot hösten, kommer bli så himla mycket lättare eftersom det inte blir några sena kvällar :) Ja jag såg det, var in och kikade på din blogg och gillade den, den är nu sparad på hemskärmen :) Är roligt att kunna läsa andras resor och bli lite extra peppar då motivationen inte är på topp :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tjockis - 20 oktober 2013 10:04

Jag kan knappt röra mina axlar idag, i'm dying! Men jävlar vad skönt det är! ...

Av Tjockis - 4 september 2013 16:10

Jag är sjukt nervös och ska gå på mitt första spinningspass.. :S Återkommer! ;) ...

Av Tjockis - 2 september 2013 14:56

Min hund har nu flyttat hem till migpå heltid - så nu går jag 50 minuter morgon och kväll. Jag har också blivit frisk så ska masa mig till gymmet denna vecka också!   Å i kväll, vet ni vad som händer då?! Jag ska på yoga, som jag saknat det! Häär...

Av Tjockis - 29 augusti 2013 09:09

Jag är fortfarande sjuk.. Vad är dethär! :( Vaknar täppt i nästan och hostar slem.. Är det någon som vet när man kan börja träna utan att det är farligt? ...

Av Tjockis - 22 augusti 2013 22:17

Ville egentligen bara säga det.. Nu ska jag sova, upp till skolan imorn :) ...

Presentation

Nu JÄVLAR! Jag har ledsnat på att vara tjock!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards