nujevlar

Direktlänk till inlägg 15 november 2012

Måste bara berätta!

Av Tjockis - 15 november 2012 14:45

Om appen jag blivit helt kär i! (och nej det är inte bloggplatsens app, har inte provat den än :)


Storytel heter den!


Jag har alltså lyssnat på 60 timmar ljudbok konstant då jag vart vaken sen jag hittade den appen, helt sjukt.. Jag gillar ju egentligen inte ens ljudböcker.. Fasxt jag har ju blivit tydligt motbevisad nu..


Böckerna jag lyssnat på är;


50 nyanser av honom - EL James


Den var så sjukt bra så jag kunde inte låta bli att fortsätta med den engleska versionen av tvåan


Fifty Shades Darker - EL James


som gav ett sånt slut så jag var tvungen att kasta mig på den tredje också engelska versionen (verkar som boken inte ens kommit till Sverige än)

Fifty Shades Freed - EL James


har nu två timmar kvar drygt på denna bok och jag kommer garanterat lyssna färdigt på den idag, jag kan helt enkelt inte sluta, jag känner igen mig så himla mycket i böckerna, (okej jag har ingen super rik man som skämmer bort mig) jag känner igen hans beteende gentemot henne. Jag har precis avslutat en liknande relation. Han var adopterad, hade haft en dålig barndom, och skit kass på att visa vad han egentligen ville. Han kände mer för mig att vad jag gjorde för honom. Elller ja jag orkade inte med honom, hans motto i livet var "My way or the high way" han kunde alltså inte mötas halvvägs alls. Christian i boken är ju helt underbar! :) Nåja, jag tänkte göra en recension riktigt av alla böcker sen, tänkte bara påtala Storytel nu, helt klart en bra app! Speciellt när man jobbar nätter och har mycket dötid! Eller då man går på promenad :)

 
 
Fröken Envis

Fröken Envis

9 augusti 2013 22:39

Lät som en intressant app. Jag har länge tänkt börja lyssna på ljudböcker men har inte riktigt satt mig in i hur man gör. Har förstått att det finns cd-skivor med ljudböcker att köpa men det är ju lite knepigt att ta med sig en cd-spelare när man är ute och går.... Så en mobilapp låter bra! :-) Ska kolla om den finns att få tag på fortfarande, ser att det var länge sedan du skrev det här blogginlägget.

http://nujaklarrr.bloggplatsen.se

Tjockis

9 augusti 2013 22:43

Den finns kvar och det är massvis med böcker där, som du kan lyssna online eller offline på :) Rekommenderar verkligen!! 👍👍

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tjockis - 20 oktober 2013 10:04

Jag kan knappt röra mina axlar idag, i'm dying! Men jävlar vad skönt det är! ...

Av Tjockis - 4 september 2013 16:10

Jag är sjukt nervös och ska gå på mitt första spinningspass.. :S Återkommer! ;) ...

Av Tjockis - 2 september 2013 14:56

Min hund har nu flyttat hem till migpå heltid - så nu går jag 50 minuter morgon och kväll. Jag har också blivit frisk så ska masa mig till gymmet denna vecka också!   Å i kväll, vet ni vad som händer då?! Jag ska på yoga, som jag saknat det! Häär...

Av Tjockis - 29 augusti 2013 09:09

Jag är fortfarande sjuk.. Vad är dethär! :( Vaknar täppt i nästan och hostar slem.. Är det någon som vet när man kan börja träna utan att det är farligt? ...

Av Tjockis - 22 augusti 2013 22:17

Ville egentligen bara säga det.. Nu ska jag sova, upp till skolan imorn :) ...

Presentation

Nu JÄVLAR! Jag har ledsnat på att vara tjock!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards